C C C C A+ A A- X

Конкурс за заемане на длъжността „Системен администратор"

Дата на публикуване 1 февруари 2023 Последна редакция 22 ноември 2023 Архив Отпечатай

 Съгласно Чл. 343. (1) от ЗСВ (Закон за съдебната власт), съдебен служител, чиято дейност е свързана с осъществяването на правомощията на органите на съдебната власт се назначава след провеждане на конкурс.

РАЙОНЕН СЪД- ГР.НЕСЕБЪР

О Б Я В Я В А: 

Конкурс за заемане на длъжността „СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР“- 1 бр.

-Кратно описание на длъжността:

  1. Системен администратор:

Системният администратор извършва дейности по въвеждане и поддържане на сървърните, мрежовите, информационните и периферни системи в РС Несебър, поддържа наличния хардуер и софтуер, анализира нуждите от от промяна и прави предложения за актуализиране и усъвършенстване на системите; осъществява програмното и технологично осигуряване на компютърната техника на съда; изготвя статистическите справки за дейността на съда.

- Минимален размер на основната заплата – 1546.00 лв.

- Минимален ранг за длъжността – V-ти ранг – 60.00 лв.

  1. Общи изисквания за заемане на длъжността:

Кандидатите трябва да отговарят на изискванията за заемане на длъжността, съгласно чл.107а от КТ, чл.340а, ал.1 от ЗСВ и чл.137 от Правилника за администрацията на съдилищата:

  • е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
  • има завършена минимална степен на образование- средно икономическо;
  • не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
  • не е поставен под запрещение;
  • не е лишен от правото да заема определена длъжност;
  • не е в йерархическа връзка на ръководството и контрол със съпруг или съпруга, с лице, с което е във фактическо съжителство, с роднини по права линия без ограничение, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен включително;
  • не е едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски пълномощник, търговски представител /прокурист/, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация;
  • не е народен представител, не е съветник в общински съвет;
  • не заема ръководна или контролна длъжност в политическа партия;
  • не работи по трудово правоотношение при друг работодател, освен като преподавател във висше училище;
  • не е адвокат, нотариус, частен съдебен изпълнител или упражнява друга свободна професия.
  1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността „Системен администратор“
  • минимална степен на образование – висше-бакалавър, по специалности в професионално направление „Информатика и компютърни науки“ – „Компютърни науки“; „Информатика и компютърни науки“; „Компютърни системи и технологии“; „Софтуерно инженерство“; „Информационни системи“; „Информационни технологии“ и други с компютърна насоченост;
  • професионален опит не по-малко от 3 години;
  • отлични умения и познания по прилагане на сървърни, мрежови, операционни и информационни системи ( администриране на сървъри в среда Windows Server 2012, 2016, 2019, инсталиране и поддръжка на  Windows базирани операционни системи и софтуер, администриране на локални компютърни мрежи, защитни стени), отлични умения и познания по прилагане на сървърни и десктоп виртуализации и системи, базирани на съвременни офис процедури, работа със стандартно офис оборудване; отлични познания по компютърни технологии и деловодни автоматизирани системи; аудио озвучителни системи; системи за видеонаблюдение; отлични комуникационни и организационни умения, отлична работа в екип, способност за работа под напрежение, лоялност, дискретност, прецизност.
  1. Начин на провеждането на конкурса и оценяване на кандидатите:

Конкурсът да се проведе в три етапа, като до всеки следващ етап бъдат допуснати кандидатите, успешно издържали предходния етап.

Оценяването ще се извършва по шестобална система /оценки от 2 до 6/.

Етапите на провеждане на конкурса включват както следва: 

Първи етап - разглеждане на постъпилите заявления и допускане до следващ етап от конкурса. В списъка на допуснатите кандидати ще се посочат датата, часът и мястото на провеждане на практическия изпит.

Втори етап - практически изпит  за допуснатите след първия етап кандидати: Проверка на познанията и уменията за работа и поддръжка на сървърни, мрежови, операционни, информационни и периферни системи, свързани със стандартно офис оборудване, познания по компютърни технологии и деловодни автоматизирани системи.

Трети етап – събеседване с кандидатите.

  1. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:

-писмено заявление за участие в конкурс /по образец/;

-подробна автобиография – европейски формат;

-копие от лична карта;

-копие от диплома за завършена степен на образование;

-копие от документи, удостоверяващи трудов стаж;

-свидетелство за съдимост-оригинал;

-декларация по чл.340а, ал.1 от ЗСВ във вр. счл.136 от ПАС /по образец/;

-декларация по чл.340а, ал.2 от ЗСВ чл.137, ал.2 от ПАС във връзка с чл.107а, ал.1 от КТ/по образец/;

-други свидетелства, сертификати и документи, които доказват квалификацията и уменията на кандидата, свързани със заемане на длъжността.

Документите следва да бъдат окомплектовани в посочената по-горе последователност.

6.Място на подаване на документите:

Районен съд- гр.Несебър, ул. “ Иван Вазов” 23, етаж 2, стая 14, адм.секретар.

7.Срок на подаване на документите:   02.03.2023г., включително.

Всички съобщения във връзка с конкурса ще бъдат поставени в сградата на РС- Несебър на ул. “Иван Вазов” 23, както и на сайта на съда: https://nesebar-rs.justice.bg/

Свързани файлове

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация