C C C C A+ A A- X

Конкурс за заемане на длъжността „Съдебен деловодител“

Дата на публикуване 14 юли 2021 Последна редакция 22 ноември 2023 Архив Отпечатай

Съгласно Чл. 343. (1) от ЗСВ (Закон за съдебната власт), съдебен служител, чиято дейност е свързана с осъществяването на правомощията на органите на съдебната власт се назначава след провеждане на конкурс.

РАЙОНЕН СЪД- ГР.НЕСЕБЪР

О Б Я В Я В А: 

Конкурс за заемане на длъжността „Съдебен деловодител“- 1 бр.

-Кратно описание на длъжността:

  1. Съдебен деловодител:

Изпълнява дейности по образуване на делата, изготвя списъци за призованите лица при насрочване за първо съдебно заседание; подрежда, номерира и докладва постъпилите документи; изпълнява указания и разпореждания на председателя на състава от закрити съдебни заседания; вписва необходимите данни в деловодните книги; извършва справки по делата на страните; подготвя за архивиране приключилите дела и други.

- Минимален размер на основната заплата – 827.00 лв.

- Минимален ранг за длъжността – V-ти ранг – 60.00 лв.

-Минимални и специфични изисквания към кандидатите за заемане на длъжността „Съдебен деловодител“:

  • Степен на завършено образование – средно;
  • Отлични познания относно общата нормативна уредба на съдебната власт, работата на съдебната администрация /Закон за съдебната власт, Правилник за администрацията в съдилищата/ и на процесуалните закони – Граждански процесуален кодекс и Наказателно - процесуален кодекс, в частта свързана с обработката и движението на делата;
  • Отлично владеене на машинопис;     
  • Отлични познания по стилистика, правопис, граматика и пунктуация;
  • Отлични познания и умения за текстообработка с MS Word и обработка на данни с MS Excel;
  • Отлични познания и умения за оформяне на писма, удостоверения и др.;
  • Добра комуникативност.

Предимства: наличие на опит при изпълнението на функции идентични или сходни с тези на длъжността “Съдебен деловодител“. 

Начин на провеждането на конкурса и оценяване на кандидатите:

Конкурсът да се проведе в три етапа, като до всеки следващ етап бъдат допуснати кандидатите, успешно издържали предходния етап.

Оценяването да се извършва по шестобална система /оценки от 2 до 6/.

Етапите на провеждане на конкурса включват както следва: 

 

Първи етап

разглеждане на постъпилите заявления и допускане до следващ етап;

 

Втори етап

практически изпит – проверка на познанията и уменията за текстообработка и обработка на данни с Microsoft Excel и тест за проверка на познанията относно общата нормативна уредба на съдебната власт, работата на съдебната администрация /ЗСВ, ПАС,/ и на процесуалните закони - ГПК и НПК, в частите, посочени за съответната длъжност;

Трети етап

събеседване с кандидатите.

 

 

 

Необходими документи за участие в конкурса:

-писмено заявление за участие в конкурс;

-подробна автобиография – европейски формат;

-копие от лична карта;

-копие от диплома за завършена степен на образование;

-копие на документи, удостоверяващи трудов стаж;

-свидетелство за съдимост-оригинал;

-медицинско свидетелство-оригинал;

-декларация по чл.136 от ПАС;

-декларация по чл.137, ал.2 от ПАС във вр. с чл.107а, ал.1 от КТ;

-други свидетелства, сертификати и документи, които доказват квалификацията и уменията на кандидата, свързани със заемане на длъжността.

Място на подаване на документите:

Районен съд- гр.Несебър, ул. “ Иван Вазов” 23, етаж 2, стая 14, адм.секретар.

Срок на подаване на документите:   16.08.2021г., включително.

Всички съобщения във връзка с конкурса ще бъдат поставени в сградата на РС- Несебър на ул. “Иван Вазов” 23, както и на сайта на съда: www.rs-nesebar.org.

 

Свързани файлове

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация